lördag 21 april 2012

Liten uppdatering!

En liten uppdatering nu då. Jag har installerat om datorn. Men laptopen är inte klar ännu. Och jag ska försöka att så fort som möjligt min laptop är klar så ska jag föra över allt som ska sparas på den stationära datorn till laptopen.

Så försök att ha lite mer tålamod, så när jag kommer hem på måndag efter miljövårdscentrum runt halv tre om jag har bilen, får se vad mamma säger. Så veckan som kommer går jag 9-14. Och veckan efter det 8:30-15 tror jag att jag skulle gå. Men som sagt ha tålamod jag ska försöka att göra ett hus nu i the sims. Jag försökte göra ett för ett par dagar sen men the sims slutade och funka =( Vart lagom irriterad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tänk på detta innan du kommenterar!!

¤ Elaka kommentarer publiceras inte!
¤ Jag svarar alltid tillbaka på min egna blogg, så glöm inte att komma tillbaka och läs svaret!