måndag 16 april 2012

Information om bloggen

Hej mina sims läsare :P Som ni kan se till höger om bloggen så har det kommit upp "senaste nytt" Och där kommer jag skriva om det händer nått speciellt. Och förmodligen skriva ett inlägg om vad som händer. Tryck på "LÄS MER" för att läsa inlägget.
Jag kände att det var en bra grej att göra, men nu till det jag ska skriva om. Den 18 April kommer mitt internet att sluta fungera då jag har sagt upp mitt internet(mobilt bredband) den 20 april ska vi få våra grejer så vi kan få fast bredband via telefonjacket istället, men Internet hoppar inte igång förrän vecka 17 alltså nästa vecka någon gång.

Jag insåg just att det är på fredag som det är den 20 :P Så jag blir ju faktiskt inte borta så länge om allt går som det ska. Men jag skriver ett inlägg om när mitt Internet är igång :D

Men jag kommer att omformatera datorn också och det kommer göras på torsdag :D Men kommer nog inte få min dator förrän på fredag igen. Så ni vet =)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tänk på detta innan du kommenterar!!

¤ Elaka kommentarer publiceras inte!
¤ Jag svarar alltid tillbaka på min egna blogg, så glöm inte att komma tillbaka och läs svaret!