onsdag 11 april 2012

Gör er röst hörd!!!

Jag har en fråga till er, vill ni att jag skriver om något mer än bara min "serie"?
Nu har jag ju börjat och skriva recensioner och länkar till dem där de ligger. Men skulle ni vilja läsa nått annat och mer än bara serien? Tryck på "LÄS MER" för och se vad detta inlägg har att erbjuda.

Kan ni inte kommentera om det så jag kan försöka komma på något. Skulle vara kul om ni ville skriva och ge eran egna idéer på vad jag kan skriva om mer än bara serien, det känns lite smått fattigt faktiskt. Men har försökt komma på vad jag kan skriva om men jag vet inte alls vad det kan vara. Så kom med dina idéer. Skriv MASSOR! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tänk på detta innan du kommenterar!!

¤ Elaka kommentarer publiceras inte!
¤ Jag svarar alltid tillbaka på min egna blogg, så glöm inte att komma tillbaka och läs svaret!