tisdag 3 april 2012

Kapitel 37 - Leverans och valp

Detta har hänt: Tvillingarna blev småbarn, Rachel blev barn, Clay dog, Begravning för Clay och många minnen ploppade upp i huvudet, tvillingarna fyllde även barn. Har du inte läst kapitel 36 kan du läsa det HÄR. Tryck på "LÄS MER" för att se vad detta inlägg har att erbjuda.


- Alice, tycker du inte om mig?
- Självklart gör jag det älskling, varför tror du att jag inte tycker om dig?
- För att du har dragit dig undan så under en längre tid, är det för alla rykten som har blossat upp? 
- Mm jag antar väl det.
- Men du vet väl att det inte är jag som har gjort upp detta, ingen i familjen har gjort dessa rykten.
- Nä jag vet, jag vet inte varför jag har dragit mig undan.

- PAPPA, mamma har värkar.
Ja åter igen kom värkarna och vi fick en dotter till som fick namnet Haley.

Rachel som tonåring. Jag har märkt att alla barnen förutom Rob har blivit svarthåriga. Så de tar efter mig, det är roligt. Men vore roligt med blonda barn också inte bara svart hår som jag har. 

Jag fick en beställning på frukt och grönt, så fick simdaler när jag hade levererat det. Minns inte hur mycket men tror det inte var mycket i alla fall.



















Vi har fått en valp i huset, hon är väldigt lik sin mamma, men hon har pappa Rufus i sig lite också. Hennes tassar är svarta. Jag ska försöka få en bild på henne när hon blivit vuxen. Men hon kommer troligtvis att följa med Rachel när hon blir ungdom när hon flyttar till eget. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tänk på detta innan du kommenterar!!

¤ Elaka kommentarer publiceras inte!
¤ Jag svarar alltid tillbaka på min egna blogg, så glöm inte att komma tillbaka och läs svaret!