torsdag 23 augusti 2012

Kapitel 60 - En jobbig tid

Detta har hänt: Benjamin fortsätter måla och får in pengar. Jacob simmade i poolen och orkade inte komma upp på kanten, Jacob dog. Benjamin är helt förstörd efter Jacobs död, resten av familjen är även dem förstörda av döden. En begravning för Jacob blev det,  Benjamin gick och tog sig massa drinkar på den enda puben som finns. Har du inte läst kapitel 59 än så kan du göra det HÄR. Tryck på "läs mer" för att läsa inlägget.


Tren tog på sig tvätten för och tvätta innan han gick ner för att träna till sig en bättre kropp inför stranden. 

Efter träningen så blev det en välförtjänt dusch nere i källaren intill gymmet. Tren inser dock att det är dags och flytta ifrån föräldrahemmet och stå på sina egna ben.

Samtidigt uppe i vårt sovrum så tog jag mig ett bad. Ett långt och härligt bubbelbad, det kändes som om man behövde ta hand om sig lite.

Jacob kom lite på besök och la sig i sin säng som fortfarande står orörd. Katterna blev lite misstänksamma när han var här.

Nichol är vid Jacobs grav för att prata lite med honom, även sörja för att han aldrig fick dö på grund av ålder.


























- Benjamin, kan vi prata?
- Ja visst älskling, vad är det?
- Jag vet att vi har haft det tufft nu i några dagar, men jag fick just veta att jag är gravid igen.
- Åh är du? Det är ett tecken från Jacob.
- Ja jag tror det också. Gud vad glad jag blir =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tänk på detta innan du kommenterar!!

¤ Elaka kommentarer publiceras inte!
¤ Jag svarar alltid tillbaka på min egna blogg, så glöm inte att komma tillbaka och läs svaret!