söndag 5 augusti 2012

Curtis Paradis = Uppspelt

Det är inte bara jag och många andra i sverige och övriga världen som är uppspelta över att Årstider kommer till the sims 3. Vår kära Curtis Paradis är även han väldigt uppspelt. Tryck på "läs mer" för att läsa inlägget.



  • Man kommer kunna välja vilken årstid man vill ha, vill man ha vinter hela tiden så kan man, eller är du en sån som vill ha alla årstider så kan du det. 
  • Man kan även simma i havet, har för mig att Curtis sa att man kan simma till en ö som finns vid Sunset Valley, man kan även ha saker i vattnet och simma med(om jag uppfatta allt rätt).
  • Som i The sims 2 kan man frysa så pass mycket att man kanske fryser ihjäl om man inte är försiktig
Curtis Paradis frågade personerna som håller på och gör the sims 3 varför Övernaturligt och Årstider kommer så nära inpå, jag har för mig att Curtis sa att de har hållit på med årstider i över ett år. SÅ klart som tusan dem vill få ut det till oss. ÄNTLIGEN kommer det =)

Det är ganska sjukt att vi nu äntligen kommer få årstider som vi har väntat på det. Jag har väntat på det sen the sims 3 har kommit ut att Årstider ska komma. efter 3 år kommer det ÄNTLIGEN =) 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tänk på detta innan du kommenterar!!

¤ Elaka kommentarer publiceras inte!
¤ Jag svarar alltid tillbaka på min egna blogg, så glöm inte att komma tillbaka och läs svaret!