tisdag 2 oktober 2012

Snart, mycket snart.

Hej alla sims lovers =) 

För er som är medlem på thesims.ifokus.se vet att jag har spelat lite grann, nu är det så att jag ska jobba hela denna vecka så kommer inte kunna spela något förrän på fredag. Men ska försöka ge er ett kapitel utav dem jag har i veckan. Får bli typ i morrn eller på torsdag eller så. 
Men ni ska få en liten bild på en familjemedlem.




























Det här är Nova Scott, hon är tvillingsyster till Noah Scott. Jag är jättenöjd med hennes sminkning =)

Som sagt ni kan snart läsa om hennes och hennes familj framgångar väldigt väldigt snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tänk på detta innan du kommenterar!!

¤ Elaka kommentarer publiceras inte!
¤ Jag svarar alltid tillbaka på min egna blogg, så glöm inte att komma tillbaka och läs svaret!