tisdag 19 februari 2013

Kapitel 101 - Tvillingarna fyller år

Detta har hänt: Familjen adopterade igen denna gång en hund, som hette Kapten, Rick åkte till festivalen för att kika runt lite, han gick till attack mot en kille utan att han hade gjort något, Rick gick även till attack mot en kvinna som tog fram en tidning och drämde till honom på nosen. De båda fick sig ett varulvsbett. Har du inte läst kapitel 100 än kan du göra det HÄR


Halloween är här och både barn och tonåringar kommer för att få godis. Får de inget godis så blir det något bus och det har jag inte alls lust med, så Rick har fått i uppgift att ge barnen godis när de kommer.


Själv gick jag till både affären och bokhandeln, och ännu en graviditet är här. Varje gång jag är gravid funderar jag på hur många det kan vara, vilket kön det har. Men det är härligt att vara gravid också. 

Bokhandeln var näst på tur efter att ha handlat lite till tvillingarnas födelsedag. De fyller år i dag och nu blir dem småbarn. Det ska bli kul och se hur de kommer bli som personer, vad de kommer få för egenskaper med mer.

Först ut lilla Sammy, Rick var inte sitt själva jag. Han betedde sig konstigt och kändes allmänt grinig. Jag försökte göra allt lite roligt, men Rick var svår att göra glad, han var mer eller mindre svårflirtad. 

Vi firade Sammy, men han var inte ensam om att fylla år, han har ju även en syster som fyller år i dag också. Det blir mycket tårta, men det får vi ta. Barnen blir ju extra glada när det finns tårta i kylskåpet.

Två tårtor till två underbara barn som förtjänar allt gott. Vi har pengar så det räcker gott och väl, så vi behöver inte hålla hårt i pengarna för att det ska räcka till alla räkningar.


Nu var det Samanthas tur att fira sin födelsedag med resten av familjen, sen skulle både hon och Sammy få äta lite mat, då de var hungriga.

Samantha blev barn och både hennes och Sammys garderob skulle bli en aningen bättre. Och få kläder för alla årstider.

Sammy var snabb på och äta upp sin mat, han var riktig hungrig. Samantha tar det lugnt med maten och kollar runt en hel del och utforskar köket en aning. 

Sammy. En riktigt liten charmis. Han är lik sin pappa med sitt svarta hår och de ljusa ögonen. 

Samantha är även hon en riktig charmis, hon är lik mig med sina blå ögon och runa hår. 

2 kommentarer:

  1. Jösses, fler barn! :D
    Nova kommer få den stora familjen hon drömmer om, verkar det som. :)

    Jag är fullständigt kär i tvillingarna, Sammy och Samantha! Dom är helt oemotståndliga. :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det kommer hon nog få =) Jaså varför är du kär i tvillingarna? haha..

      Radera

Tänk på detta innan du kommenterar!!

¤ Elaka kommentarer publiceras inte!
¤ Jag svarar alltid tillbaka på min egna blogg, så glöm inte att komma tillbaka och läs svaret!