torsdag 28 juni 2012

Kapitel 54 - Livet fortsätter trotts allt

Detta har hänt: Jesper skolkade från skolan, Benjamin kom hembiträdet Nichol Ulfvenkrona närmare och han frågade henne om hon ville flytta in, Trish fick en son som fick namnet Jake, Benjamin friade till Nichol, både Benjamin och Nichol hade svensexa och möhippa och Benjamin börja få åldersnoja då han försökte hitta rynkor i ansiktet då han nyss fyllt vuxen. Har du inte läst kapitel 53 än kan du göra det HÄR. Tryck på "läs mer" för att läsa detta inlägg.


Flisan har hittat en ny sovplats och det är på klädbyrån i sovrummet. Det gör mig ingenting att hon är på möblerna bara hon inte hoppar upp på möblerna i köket så är jag glad.

Flisan och Jazz fick två bebisar, och här slickar hon rent en av sina ungar.

Dagen hade kommit och det var dags för mitt andra giftemål, denna gång gifte jag mig med Nichol Ulfvenkrona. Jag hoppas detta kommer funka tills jag dör.

Både Nichol och jag ser verkligen fram emot det här. Jag hoppas vi kommer vara lyckliga tills döden skiljer oss åt. Och denna gång för resten av våra liv. 

Dags för att skära tårtan och självklart är det någon som ska störa och ringa och störa. Tydligen så kom Trish även på vårt bröllop och jag kan inte minnas att jag jag bjöd henne heller.

Jeseper och Jenna blev ungdom och nya möjligheter står i dörren för dem. 

- Hurra, hurra, hurra, hurra för er.
Jag är så stolt över mina barn, trotts vår tuffa tid vi har haft. Allt som hände med Trish och Gene och att dem har en halvbror till gör det inte lättare för någon av oss egentligen. Men jag hoppas dem accepterar mitt liv med Nichol.

Åter igen satte jag mig ner vid köksbordet och skriver tackkort. Det känns inte alls länge sen jag skrev tackkort. Men nu känns det mycket bättre att skriva tackkorten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tänk på detta innan du kommenterar!!

¤ Elaka kommentarer publiceras inte!
¤ Jag svarar alltid tillbaka på min egna blogg, så glöm inte att komma tillbaka och läs svaret!