tisdag 26 juni 2012

Kapitel 52 - Trubblet fortsätter.

Detta har hänt: Tvillingarna Tren och Juliet blev barn, katterna sköter sig med att klösa på sina saker och inte våra, tavlorna blir bara finare och finare enligt Benjamin själv, Benjamin och Trish åkte till gymmet för att gymma bort lite kroppsfett men det blev lite mer där till, Trish började flirta med en annan kille när Benjamin var i samma rum som dem, Benjamin och Trish bråkade och Benjamin gav även Trish en örfil för vad hon hade gjort mot honom. Han kalla henne för att vara lat som en lama. Har du inte läst kapitel 51 kan du göra det HÄR. Tryck på "Läs mer" för att läsa inlägget.


Gene var hos oss, Trish vet vad jag tycker om detta att de inte borde vara här då vi har barnen vi måste tänka på. Men tydligen så betyder dem inte någonting för henne längre och det gör mig så ledsen. Och tydligen så hade dem lite för kul i duschen.

Gene gick ifrån duschen alldeles belåten och gick som en stolt tupp från huset.

 Nästa dag kom Gene igen och han och Trish stod och hånglade synligt och barnen hade lätt kunna se dem stå och hångla i trädgården, vad tänker hon med? Allt är ju i en enda soppa.

- TRISH VAD HÅLLER DU PÅ MED? HUR KAN DU STÅ OCH KYSSA HONOM SYNLIGT BARNEN OCH GRANNARNA KAN JU SE ER. TÄNKER DU ALDRIG PÅ DINA BARN SOM BOR HÄR HEMMA? VAD TROR DU DEM KOMMER SÄGA OM DE SER DIG MED HONOM?
- Benjamin snälla låt mig vara, jag orkar inte med ditt tjat.
- NEJ MEN DU SKA FÅ SLIPPA MITT TJAT, JAG VILL SKILJAS OCH DU KOMMER INTE HA VÅRDNADEN OM BARNEN DEM TAR JAG. DU FÅR SKAFFA DIG EN ANNAN BOSTAD OCH DET ÄR SNARAST! 

Jag tog en fajt med Gene och jag vann den så nu hoppas jag att jag slipper se honom.

Jenna och Jesper fyller år. 

Flisan fick bebisar och dem är så söta.

Jesper nu ligger du illa till, du ska vara hemma klockan tio och inte efter det. 

Gå och lägg dig genast.
Jag vet inte alls om barnen har sett sin mamma ha ett annat förhållande med en annan. Det kanske är därför dem beter sig så här som de gör. Jag vet inte vad jag ska ta mig till.


1 kommentar:

Tänk på detta innan du kommenterar!!

¤ Elaka kommentarer publiceras inte!
¤ Jag svarar alltid tillbaka på min egna blogg, så glöm inte att komma tillbaka och läs svaret!